SOŠTaAP je zapojená do projektu „Posilnenie regionálneho riadenia v oblasti odborného vzdelávania a prípravy smerom k zlepšeniu kvality, atraktivity a vyššej orientácii na trh práce v Banskobystrickom kraji“, kde jedna z úloh je aj zisťovanie spokojnosti a názorov komunity školy na jej chod.
V mesiacoch február a marec prebehlo dotazníkové zisťovanie spokojnosti zamerané na spokojnosť študentov, ktoré preukazuje do akej miery sú naplnené ciele a ich očakávania. Čo robíme správne a kde máme rezervy a priestor na zlepšenie. Pýtali sme sa našich žiakov na ich názory ohľadom práce učiteľ na jednotlivých predmetoch, majstrov na odbornom výcviku a praxi ako aj na prácu triedneho učiteľa. Dotazník pokrýva aj dvojročné obdobie pandémie, preto sme sa pýtali aj na dištančné a prezenčné vyučovanie počas tohto obdobia. Dotazník obsahoval nasledovné otázky pre každý predmet vyučovaný v študijnom alebo učebnom odbore:
Triedny/a učiteľ/ka riešila problémy žiakov triedy počas distančného vzdelávania?
Triedny/a učiteľ/ka komunikoval/a s nami počas distančného vzdelávania?
Triedny/a učiteľ/ka rieši naše problémy počas prezenčného vzdelávania?
Som spokojný/ná s triednou učiteľkou?
Učil/a učiteľ/ka cez ZOOM počas distančného vzdelávania?
Posielal/a učiteľ/ka úlohy/učivo cez EduPage počas distančného vzdelávania?
Pravidelne hodnotil/a učiteľ/ka našu prácu počas distančného vzdelávania?
Odpísal/a nám učiteľ/ka (EduPage/messenger) počas distančného vzdelávania?
Dal/a učiteľ/ka šancu na opravu zadanej úlohy/testu?
Chodí vyučujúci/a včas na hodiny?
Informuje nás o hodnotení predmetu?
Máme možnosť opraviť si zlé známky?
Vysvetľuje učivo (na tabuli, prezentácia, atď.)?
Učivo si len odpisujeme bez vysvetľovania?
V závere dotazníka mali žiaci napísať, kto je ich obľúbený učiteľ a prečo, a ktorý učiteľ ich najviac ovplyvnil počas doterajšieho štúdia.
Výsledky spracovaných dotazníkov budú jedným z podkladov autoevalvácie školy. Celú prácu s vypisovaním dotazníkov žiakmi a pracné vyhodnotenie odpovedí vykonala Mgr. A. Lévay Marek.